skip to Main Content

Adizes Misija bei Pagrindinės vertybės

Adizes Metodologija leidžia paprastiems žmonėms transformuoti savo organizacijų valdymą ir duoti nepaprastų, tvarių rezultatų.  Mūsų darbas su klientais grindžiamas stipriu tikėjimu mūsų vertybėmis:

Tarpusavio pasitikėjimas ir pagarba:

Manome, kad stipri ir plati tarpusavio pasitikėjimo ir abipusės pagarbos kultūra yra tai, kas stiprina verslą ir leidžia ilgam laikui tapti dominuojančia konkurentu. Ši tarpusavio pasitikėjimo ir pagarbos  kultūra ir  yra tai, kas suteikia galimybę visada nustebinti savo klientus, pritraukti ir išlaikyti išskirtinius talentus ir gauti aukštesnę finansinę naudą. Priežastis yra paprasta: kai darbuotojai iš tiesų žino, kaip gerai dirbti kartu ir konstruktyviai panaudoti bei vertinti konfliktus, minimali energija yra švaistoma tarpininkaujant ir įmonės vidaus politikai, todėl jie gali skirti visą savo energiją konkuruojančiai rinkai. Tarpusavio pasitikėjimas ir pagarba – didžiausias organizacijos turtas. Tai yra tai, ką klientai iš tiesų perka, ir sunkiausia kopijuoti konkurencinį pranašumą.

Sugebėjimas keistis kartu:

Mes tikime, kad kiekvienoje organizacijoje, kiekvienoje rinkoje, visose pasaulio šalyse, susidūrus su dideliu sudėtingo ir neaiškaus pasaulio pokyčių tempu, tai yra pirmaujantis iššūkis. Todėl gebėjimas keistis greičiau, geriau ir ekonomiškiau  nei konkurentai yra pagrindinis bet kurios organizacijos ilgalaikės sėkmės garantas. Pakeisti žmones yra sunku. Vietoj to mes sutelkiame dėmesį į aplinkos kaitą, kuri  atskleidžia žmonių talentus  ir produktyvumą.

Konstruktyvus konfliktas:

Manome,  kad prasmingas pokytis būtinai sukuria konfliktą. Naudojant konstruktyvų konfliktą sukuriama super energija, kuri skatina geresnius rezultatus.

„Gyventi“ klientu:

Mes manome, kad kiekvienos organizacijos pagrindinis tikslas yra pelnyti klientų nuostabą/aukščiausią įvertinimą ir suteikti jiems vertingą prekę. Kai kurios organizacijos mano, kad uždirbti pinigus yra jų pagrindinis tikslas, nors realybėje tai yra kliento pasitenkinimo gerai atliktu darbu, išraiška.

Viena kitą papildančios komandos:

Manome, kad nė vienas iš mūsų nėra toks protingas kaip ir mes visi. Glaudžiai viena kitą papildančios  komandos, kurios gerai dirba kartu, yra stipriausias konkurencinis ginklas.

Ryžtinga lyderystė:

Mes manome, kad komandinio darbo tikslas yra padėti lyderiams priimti geresnius sprendimus nei jie būtų priėmę patys vieni. Vadovavimasis komitetu arba sutarimas dėl sprendimų priėmimo nėra tai, kaip sprendimai priimami didelėse organizacijose.

Paprastumas:

Transformacija gali būti nelengva, tačiau manome, kad tai turi būti paprasta. Jei žmonės kažko nesupranta, jie negali to įgyvendinti.

Pasidalijimas apdovanojimais:

Manome, kad geresnis ilgalaikis rezultatas pasiekiamas susiejant tiek  rezultatų pasiekimą, tiek bendrus piniginius ir nepiniginius atlygio pranašumus.

 

Praktikuojant šias vertybes, Adizes Metodologija leidžia paprastiems žmonėms keisti savo organizacijos kultūrą ir sukurti nepaprastus ir tvarius rezultatus.